Banjir besar melanda kampungku

January 23, 2014

Hi uols. Assalamualaikum. Hari ni nak post entri pasal...... banjir. Haha yaaa rumah aku masuk air banjir wei hari tu. Kahkahkah. Best berenang k just kidding.

Benda yang aku tak suka kalau banjir ni, eeeeeeeee susah. Susah naikkan barang-barang di bawah ke rumah tingkat atas. Fullamak... patah pinggang. Haha. Sudahlah banyak. Haha. Well sebenarnya bilik aku di tingkat bawah. Tapi almaklumlah tak berani. Hahahaha terbengkalai ja lah tu bilik. Nasib belum pindah sana. Baru ada barang basic ja macam katil, almari. Tu pun nasib almari yang isi hanya baju kurung haha. Syukur lah. Dengan ini saya sertakan beberapa keping gambar untuk tontonan umum. Kahkahkah

haaaaaaa ni waktu siang. belum sampai lagi dalam rumah.

ni pula jalan raya depan rumah aku. macam sungai tak? lol

ni lah rumah aku.

jeng jeng jeng. malam dah tiba. hahahaha habis tenggelam garage 

lu nampak dok? air banjir dah sampai kat umah haha

aip meh masuk dale umoh. dah banjir dah haha (bahasa terpengaruh dengan suara dari televisyen yang menggunakan bahasa kelantan) 


Bulan Januari ni dah 3 kali banjir. Nasib sekali ja banjir macam ni. Huhu. Hujan ja memanjang. Sejuk pun cam di kundasang haha. K lah tu ja. Lain kali update lagi. Bye






You Might Also Like

0 comments